באמא שלי | המטפלת | ארועים מחול שלם
top of page

20.7 | 20:00

באמא שלי | המטפלת

באמא שלי | המטפלת

ערב יצירות מחול מאת ג'וי ברנרד ודגה פדר

באמא שלי | המטפלת- שתי יוצרות המדברות שפות תנועתיות שונות אך רוקדות מתוך כמיהה משותפת לחקור ולחזור אל השורשים חולקות ערב משותף, במסגרתו הן מציגות עבודות בימתיות המהוות מחווה אל הוריהן.


הכוריאוגרפית, הרקדנית ומנהלת להקת המחול ביתא, דגה פדר, מציגה את יצירתה "באמא שלי" שעלתה בבכורה בפסטיבל אינטימדאנס 2022. ב-"באמא שלי", פדר פוסעת על חבל הטבור. היא נעה לאורכו של מסלול שמהווה את הקו המקשר בין אם לבתה, חבל הספוג זהות, תרבות וזיכרונות. הנשימה, הקול והתנועה של פדר מדברים את הקשר של אם ובת השזורות זו בזו אך גם מופרדות זו מזו. פדר מתבוננת בחשש אל העתיד, שבו דמות האם מהווה מראה להצצה אל דמות הבת העתידית.

אמנית הפרפורמנס, הרקדנית והשחקנית ג'וי ברנרד, מציגה את יצירתה "המטפלת" שעלתה בבכורה בפסטיבל "פועלות" לפרפורמנס, מחול ואמנות רב-תחומית 2022. ב-"המטפלת", ברנרד יוצאת למסע אוטוביוגרפי, תיאטרלי ותנועתי המתחולל כולו בחדר המתנה ספק אמיתי-ספק מדומיין בו היא רוקדת בין החיים למוות, בין אהבה לפרידה, בין תפקיד המטפלת לתפקיד המטופלת. ברנרד מנהלת דיאלוג עם אביה הפסיכואנליטיקאי מתוך ניסיון להבין מדוע נשים מטפלות באחרים משחר ההיסטוריה. היא חוזרת שוב ושוב אל נקודת השבר, נעה עם העבר בתקווה ליצור כוריאוגרפיה של החלמה.  


המטפלת -
קונספט, טקסט, כוריאוגרפיה וביצוע: ג'וי ברנרד
ליווי תנועתי: אפרת רובין
מוזיקה: Gnossienne No.1 - Erik Satie

באמא שלי -
קונספט, כוריאוגרפיה וביצוע: דגה פדר

Avenir Light is a clean and stylish font favored by designers. It's easy on the eyes and a great go to font for titles, paragraphs & more.

68

bottom of page