פסטיבל ירושלים לאומנויות- ערב יצירות משותף | ארועים מחול שלם
top of page

31.05.22 | 20:30

פסטיבל ירושלים לאומנויות- ערב יצירות משותף

פסטיבל ירושלים לאומנויות- ערב יצירות משותף

ערב משותף של היצירות: Shape on Us (קטעים מתוך) | ורטיגו כח האיזון + עד לאן? DONDE HASTA

קטעים מתוך Shape on Us

הרכב רקדנים עם יכולות פיזיות מגוונות, במפגש שהוא סך היכולות, הצרכים והחוויות שלהם. המהלך האמנותי מושתת על ההסכמה הקבוצתית המשותפת – לספר את האמת.

זו מורכבת מרגעים של איזון וחוסר איזון, של סיכון, של מתח ומערכות יחסים קיצוניות, של מציאות ודמיון, של תמיכה, בדידות, שבריריות ואהבה – בטווח שנע בין גופים נפרדים וסיפורם האישי ועד לגוף אחד שנוצר, רקמה אנושית רכה ומנחמת.

הכוריאוגרף הישראלי שרון פרידמן ו"ורטיגו-כח האיזון", גוף שהקימה עמותת ורטיגו העוסק ביצירה בתחום המחול בשיתוף רקדנים עם מוגבלויות, חוברים יחד ליצירה המשלבת רקדנים עם יכולות מגוונות.


כוריאוגרפיה:  שרון פרידמן

ניהול אמנותי: רינה ורטהיים

רקדנים שותפים ליצירה: אמיר אישהר, ענבל אלוני, נעם בן ישראל, איתמר בק, שמואל דביר כהן, תומר נבות

מוסיקה מקורית: נעם הלפר

עיצוב תלבושות: ענבל בן זקן  “mizo”

מנהלי ורטיגו כח האיזון: טלי ורטהיים וחי כהן

ניהול פרויקט והפקה: תמר מייזליש

הפקה כח האיזון: מיכל גולדפילד-שדות

צילום סטילס: חנה טייב, ליאור שגב

ארט דיירקטור: דורית טלפז


עד לאן? Hasta Donde

עד לאן? HASTA DONDE נוצרה ב-2011, הפקה משותפת עם Festival de Otono en Primavera.

.2012 ,'Alicia Alonso' זוכת פרס

ברגע שאנחנו מתמסרים לדרכי הגוף, מה שעצר אותנו מלהיות עצמנו נשאר מאחור. וואלס מתחיל כשאנחנו נפגשים, בינינו מופיע גשר, אפשרות, סיכוי. איננו יודעים מהו סוף המסע, יודעים שאין חזרה ממנו, שאין לחלוק עליו. כבר מיריית הפתיחה מזהים עצמנו מעבר לסף היכולת שלנו, בדרך למקום שבו החיבור מגיע אל קיצו. אם ברצוננו להתרומם מעלה, מחובתנו קודם לרדת, אבל עד לאן…? hasta donde

היצירה מבוססת על Practice INA טכניקה לתרגול קונטקט, בבסיסה עומד הרצון לענות לצורך של כל אחד מהרקדנים בחיפושו אחר קצה גבול היכולת כחלק ממסע התפתחות אישי של כל גוף הנע בין שחרור ושליטה. בו בזמן, מחפשים הרקדנים אחר התשובה לשאלה עד לאן? אפשר להגיע בדרך למיצוי היכולות לנוע ולפעול כגוף אחד.

Avenir Light is a clean and stylish font favored by designers. It's easy on the eyes and a great go to font for titles, paragraphs & more.

5

bottom of page